Josef Frank

 Pic from Akademibokhandel
Some of you may already know that I have a passion for prints made by josef Frank, most of his prints are actually found in the swedish store Svenskt Tenn but now the're having a collection at the swedish bookstore Akademibokhandel. And do I have to say that I'm in love, I just want it all!
 
För någon månad sedan blev jag medlem i Akademibokhandel och för några veckor fick jag ett mail, Akademibokhandel skulle börja sälja anteckningsböcker och pärmar med tryck skapade av Josef Frank. Måste jag säga att jag blev lyrisk och var tvungen att gå in och känna och klämma på dessa skönheter. De är grymt snygga i verkligheten och jag vill ha alla! Dock är det inte ekonomisk hållbart och därför går jag runt och klurar på vilket jag behöver mest, en snygg pärm, en anteckningsblock, vilken storlek, linjerat, olinjerat. Ack! så svårt men så snyggt!
1 Challizz:

skriven

Ååååh jag ska också köpa såna!! Så himla vackra! Och blir så himla mycket roligare att skriva då med.

Svar: verkligen! frågan är bara vilka man ska välja :D
Cita

Kommentera här:

Ӂrets