Hair issues

As always I ask myself, what do I want to do with my hair this spring? I'm not into doing blonde-ish highlights but I'm playing with the idea of a grey-ish highlights to my hair, or maybe I'll just go chocolate brown, or do the ombre thingy that was so 2014. I may not be sure about the colour but I know that I want to keep it long and maybe some bangs! Oh, life, how come I always have this issues?!
 
Och dagen har kommit, vad ska det bli av mitt hår? Jag tänker mig grå/vita slingor som något nytt och fräsch, men alla odds är emot mig, de säger att jag borde ta koppar-aktiga slingor i mitt hår, men ack, är så trött på såna slingor! Jag kanske bara kör safe och färgar allt chokladbrunt! Eller så kör vi något ombre grej med håret, aj, så svårt! Dock kommer längden att behållas. Jag tror jag är sugen på långa längder igen. Observera att jag använder ordet tro för egentligen har jag ingen aning vad jag vill med mitt hår....
1 renatas.blogg.se:

skriven

Hur blev håret???

Svar: ska dit nästa vecka igen, blir nog chokladbruna och lite blondare slingor...väntar med spänning!!!
Cita

Kommentera här:

Ӂrets