Back on Track

 
Senaste tiden har varit extrem tufft, jag har knappa hunnit träffa andra mammor, vänner eller hunnit umgås med min kära man. Skolan är igång och vi läser i snitt allt från 200 till 600 sidor per vecka, sedan håller Aria på att få tänder och kräver väldigt mycket av en och varannan helg jobbar Erik vilket gör att jag måste pussla ihop Aria med plugget. Ja, det är inte lätt men det går, dock blir bloggen lidande och oftast ser ni mer av mig på instagram, förutom denna veckan, då både min datorn och telefon har varit på lagning. Men nu kör vi, en ny höststart!
1 fruborgenvik.se:

skriven

Så mysig o fin bild på er! Förstår att det knappt blir tid kvar till annat. Jag har också funderat att ta några kurser till nästa termin men jag vet inte hur jag ska hinna med det?! Leo är ju mitt heltidsjobb just nu o det lär inte bli enklare ju äldre de blir =D Lycka till med studierna <3

Svar: Ja, verkligen fullt upp.Det är svårt att få allting klart, man är jämt trött och vill bara gosa med Aria när jag är hemma. men så måste man också läsa när man är hemma. Men vi får se hur det går, det är ju kul också!
Det kanske är lättare när de närmar sig året?
Tack så mycket! Blir så glad av peppen :D
Cita

Kommentera här:

Ӂrets