Kenzo for H&M

Pictures from H&M´s website
 
As many of you know, H&M is launching another designer colaboration collection and it´s with the famous Kenzo. Many of you may know it by their popular sweater with a tigerface as a big print, it became really famous a couple of seasons ago. And now here are my favorites from the collection. I may invest in the sweatshirt since it has this marvellous ruffles on the neck-area, but the question remain, red or blue?
 
Många av er känner redan till att H&M snart släpper sitt senaste designersamarbete kollektion och denna gången är det Kenzo som får lov att klä oss dödliga med tight budget. Kenzo är en rätt livlig märke som inte är rädd för mönster och färg, vilket jag kan uppskatta och hade jag haft budgeten till det hade jag klickat hem alla ovanstånde plaggen, och lite till. Men ur min reducerad önskelista finner ni följande, där collagetröjan är nog min favorit. Jag älskar att den har en annorlunda krage som ger den en mer elegant känsla. Det kanske blir en sådan jag inhandlar till min garderob. Om inte det säljer slut innan jag hinner till butiken. Frågan är, vilken färg satsar man på?
1 Zandra :

skriven

Åh så fina! Sjalarna är ju heöt underbar! Min favorit är zebra-setet med polo och byxa, samt de rosa skorna 🙈. Beträffande ditt val är den orange coolast och färgen passar nog dina egenfärger, men den svara kommer kanske funka längre? Mitt nya motto är att alltid välja det knasigaste, det blir roligare att klä sig då!

Svar: Jag vet! Jag har ju kört på många safecards på sistonde så jag kör gärna nog en wild card, om de finns kvar, för jag vägrar köa :D
Cita

Kommentera här:

Ӂrets