Totême

 
 I never wear big down jackets because I have a passion for long coats even though I actually have a big blue one in my closet, but this winter I have my eyes on a perfect down jacket from Totême. I haven´t tryed it on but I´m afraid that if I do I will buy it, even though I really don´t have the budget for it.
 
Mina kära läsare, här kommer ett plagg som jag har i min ösnkelista men är osäker om det är mer begär än behov. Vi bor ju trots allt i norr och en dunjacka kan ses som ett måste, även om jag redan äger en som jag aldrig använder då jag föredrar långa kappor. Men denna skönheten från Totême är ju gudomligt, i alla fall på bild för jag har ännu inte provat den. Men jag tror jag kommer att avstå från att prova för då kanske jag måste ha den. Min fråga, finns det andra snygga dunjackor ute på marknaden?

Kommentera här:

Ӂrets