I Bebisens Önskelista: Socks!

 
Picture from Newbie (Kappahl)
 
I´m searching for socks with antislip for Aria, but they must be in "neutral "colours, like black, white and grey. I don´t know if it´s me not seing what´s in stores or that they´re non existing. So if you find this, please write a comment on where to find them!
 
Åter igen, dags att söka efter babyplagg. Jag håller på att bli galen och snart öppnar jag upp en egen butik där jag syr babyplagg som jag själv vill klä Aria i. I dagens agenda ligger antihalk strumpor i "neutrala" färger, såsom svart, vit och grått. Jag förstår inte varför allt med barn måste vara färgglatt. Jag tar gärna basic färger också, men med antihalk för annars glider Aria iväg och ingen blir glad av det. Har ni sett någon som säljer dessa, hojta till! 
1 Anonym:

skriven

Polarn har helt klart de bästa anti-halk strumpor! ( de trillar inte av och håller hur länge som helst) I alla möjliga färger.

Puss Renata

Svar: har de också svarta?
Cita

2 Zandra:

skriven

En barnklädesaffär på gatan som korsar kärleksgatan vid dalaplan har ekologiska barnkläder, säkert med antihalk, men mycket verkar 70-talsaktigt med mönster (tänk Estrid Ericssons Elefanttyg) men enfärgat känns svårt att få tag på.
Lycka till!

Svar: men det låter gudomligt! måste ta mig dit!
Cita

Kommentera här:

Ӂrets