Sösdala

Konst i Sösdala, skapad av min kära bror
 
Och vi tog oss äntligen ut till landet för att besöka Erik och Kattis och många fördomar dog på vägen. Jag trodde de bodde ute på tom mark, där närmaste granne låg kilometer bort, men icke nicke, vi kunde vinka till alla grannarna, även om jag inte gjorde det, men jag kunde om jag ville! Det fanns en ICA och jag som trodde att i bästa fall så kanske det skulle finnas ett livs. Och det var människor som var ute och promenerade, hade picnic, spelade kubb, sprang sin löparrunda, wow! Tänkt att jag hade föreställt mig en helt annorlunda plats och möttes av en helt vanlig villaområde med människor! Ibland är jag lite för mycket storstadsbo.
 
Och vad fann vi hemma hos Erik och Kattis, förutom en helt fantastisk hem och världens sötaste Polly så möttes vi av dessa tavlor, en del av deras bröllopsgåva, då de önskade sig dessa djur i bröllopspresent men de är lite svåra att finna till försäljning, men ack, i tavelform lever de troligen längre. 
1 Erik:

skriven

och nu är dessutom tavlan till höger på rätt håll!

Svar: haha! tyckte att det var något märkligt med tavlan, nu såg jag vad det var :D
Cita

Kommentera här:

Ӂrets