MammaMYS x2

I lördags hade jag och min mamma en ordentlig mammamys dag! Vi började med att titta runt lite i stan och vi fann lite saker till både mig och Twilight! Ska se om jag orkar fota till er. Mamma hade även köpt lite set till Twilight så nu ska det bara tvättas så är vi redo för henne att komma ut, eller honom...
 
Efter en runda på stan tog mamma mig ut på lunch på Malmös bästa vegetariska ställe, Vegegården, om jag får lov och uttala mig om detta. Maten var magisk och servicen var riktigt bra! Här spenderade vi ca 3 timmar och bara njöt, samtalade om bröllop, bebisar, jobb och allt som flög förbi våra hjärnor. Riktigt riktigt mysigt var det. Som mamma säger, en liten njutning innan bebisen kommer, och det var det verkligen!
 
Slutligen hämtade vi upp Erik från jobbet och vi promenerade hem! Det var en fantastisk dag fylld med kärlek, precis vad jag behövde! Tack mamma <3 
 
Det ni inte vissta var att häromdagen tog jag en nostalgitripp genom bloggen och hittade detta inlägget från 2007 och tyckte att det var så mysigt och allt för länge sedan vi gjorde något sånt här och i lördags fick jag uppleva det igen, det är kärlek gott folk!

Kommentera här:

Ӂrets