Sista sommarveckan

 
Så nu kör sista sommarveckan innan skolan börjar för min del och jag kan inte första att vår bebis snart är 8 månader och att jag har varit hemma hela den tiden, det känns mer som om jag har varit hemma i 3 månader och det är långt kvar tills skolan börjar.
 
 
Mest av allt hade jag önskat att vi hade rest iväg en vecka, till sol och bad, spenderat kvällarna vid havet och badat, men man kan inte få som man vill. Min andra önskan var att vi hade renoverat hemma, men det enda vi har gjort är målat om 1 rum och tapetserad 1 garderob. Så, vad har vi gjort egentligen? Vi har fikat, promenerat, badat i pool, vaggat bebis, underhållit bebis och hängt med våra vänner, så egentligen har vi haft en fantastisk sommar och nu är den slut. Nu är det dags för nya rutiner, där Erik och Aria ska finna sina rutiner och jag ska finna mina.

Kommentera här:

Ӂrets