Torsdag-mammas dag

Idag mådde ryggen lite bättre så det blev lite frukost i sängen för att sedan bege mig till mutter för att hjälpa henna att måla om i hennes lägenhet. Men hon hade redan målat färdig för veckan, så istället fick jag pyssla bland gamla goda saker och hittade lite old clothes som ska absolut användas flitig till sommaren och vissa ska sys om så att de blir supermegasnygga!

Städning och plockmys blev det i alla fall. Och mamma hade världens gulligaste disksvamp, den var liten och söt, och den fanns i förpackning som hon köpte med disksvampar. Lurad eller bara överdrivet söt?
Överdrivet söt säger jag!


Så nu har jag lite kläder att sy, lite kläder att klämma in i garderoben, lite skor jag måste hämta hos mamma, lite tidningar som också måste hämtas, lite pärmar som ska fyllas och ja, ska bara skaffa lite tid.

Och nu får ni stå ut med dåliga kamerabilder, tills jaghittar min laddare eller vågar låna Patriks, hur länge kan ni stå ut?
1 Patrik:

skriven

Du vågar låna min! :P tror jag iafall :P

Kommentera här:

Ӂrets