TanTANtaRAAAANNNnn...!

Och vinnaren av min gissa hurmycketjagspenderadetävling är......trummor tack...tum tum tum tum:

PATRIK

Med det rätta svaret 420 + - 30. Väldigt bra gissat! Speciellt när mina inköp gick på 418 kronor!!!
Åh, grattis grattis!
Sedan får vi ha en intervju med dig där du får berätta hur det känns att vinna, varför du var med i tävlingen och hur du kunde ha så rätt...
Och till er andra som medverkade, med andra ord Beita, så vill jag tacka för att du var med och tävlade, du kom TVÅA!! WOHOOO!! Och även en intervju kommer att göras med dig.

Och till er andra, mina fina kära läsare, ni får bli bättre på att kommentera! Så kanske ni vinner nästa gång i min megasuperdupertävling!
1 bea:

skriven

hahah yeeeaah andra plats är inte så togikt men om man kollar på hur många som var med så ja det är en annar sak haha

2 Patrik:

skriven

yay :D Glaaaaaaaaaaaaad :D Du får ringa min sekreterare om bokning utav intervju. . ska träffa bill gates och adriana lima under veckan (det som är kvar av veckan) :P men slänger lätt in en intervju i almenackan :P

Kommentera här:

Ӂrets