Lets ego me!


Beitas födelsedag är en anledning till att kunna klä upp sig lite mer, med klänning från aa, mönstrad kjol från..?, stövlar mina älsklingar från HM. På det blev det skinnbejbisen, älsklingens halsduk och mina skinnhandskar. Men nog om tråkigheter, dags att titta mera på MIG

Och det gott folk som ni ser i bakgrunden            
är en tjuvtitt på mina sötnosar, med andra ord,
min kära garderob fylld med vackra vackra ting

Jag och älsklingen är i full gång på att fixa vår kära lägenhet, fler garderober skall införskaffas, vi äger redan 4 styckna, nya hyllor, en ny soffa, sacobag(?), korgar, växter, nattduksbord,
Ja, jösses, dags att börja spara?
Älskar. älskar
mig och dig
Saknar Saknar
...
1 Natalie:

skriven

Hej jag veeet love them, Gina kommer dom ifrån 199:-!!

Kommentera här:

Ӂrets