Hellå sexkitten!


Ett megasuperkicksbra GRATTIS till min kära Beita, som idag blir hela juste, inga halvor, 19 år!!
Jösses, lillasyster växer och växer, nja, okej, jag kan nog uttrycka mig fel, hon blitr äldre och äldre och det är ju tur det, annars hade det varit något allvarlig fel med henne, hehe.
Och för varje dag kan vi ser mer lika ut, dock med alla mina makeovers så lyckas vi åtskiljas och inte mixas som tvillingar. Dock kan jag erkänna idag, åh yes gott folk här kommer det, att jag är stolt över att  vi liknar för att hon är fantastisk vacker och sexiii med g i slutet.
Look alike? You decide..


Ni kanske undrar varför jag har separata foto på oss. Jo, det är nämnligen såhär att vi aldrig ser likadana ut, när jag har kort hår har bea långt, är jag har lockigt har bea rakt, när jag är blond är bea brunett och vice versa...men nu är det läggdags och fototimmen är slut..Ett varmt grattis till min kära Beita från mig och mina läsare=du gratulerar dig själv =)
<3
<3
<3

1 Patrik:

skriven

grattis i efterskott! ^^ jobbar för det mesta o är död oftast. så har inte så bra kolL! gratulera henne i efterskott från mig! ^^

Kommentera här:

Ӂrets