Brun som en sojaböna

Nja, kanske inte riktigt så, men lite brun och lite röd har jag blivit, efter att ha legat i stranden i både Malmö och Simrishamn och vandrat unt gatorna i sökan efter absolut ingenting fann jag solbränna i min hud och lite hudrodnad. yes, det är medicinen man får ta.

Inga foto från helgen har jag just nu och kameran användes inte flitig
pga jag vill att människorna här inte ska skrämmas av min totala missbruk och vem vet,
de kankse skickar mig till någon psykolog.
Jag vet fortfarande inte vilka regler som gäller på landet,
för att i storstan är det okej med tusen och en bilder på sig själv,
men här...det är tveksam.

Nog med tjat och babbel. Foto från i lördags efter en fin stranddag med Joel. Spana in mina nya skor, de ska användas flitig i sommar och sedan får de vila lite hos skomakaren tills nästa sommar. Detta är kärlek, kärlek till skor, åhhh...mitt hjärta bultar, blodet pumpar och min kropp känns varm. Låt oss älska!

Nu får det vara nog!
God natt <3
Ps. Jag badade idag och frös halva kroppen av mig!

Kommentera här:

Ӂrets