Dags för lite SEMESTER!

Och i solen ska den spenderas, med älsklingen i Spanien. Det blir sol, bad och god god mat!! Vi åker imorgon och är borta tills ja...tills vi inte orkar mera, eller nja, om det bara vore så. Men av mig hör ni inte av på hmm..ca en vecka, sedan är det dags att resa igen. Har man semester får man passa på och vara borta så länge som möjligt, eller tills semestern är slut..


Men här ska ni få något att läsa under tiden jag är borta, ni kan ta lite i taget...eller alltpå en gång, your choice!

Dagens ser ni ovan och aktiveter bestodd av en date med min underbara Dogan! Han såg fantastisk vacker ut och samtal som jag hade saknat togs upp igen. Det är underbart vilken öppen förhållande vi har. Trots den lilla tiden vi har känt varandra så älskar jag honom med hela mitt hjärta.

Dogan och jag tog en fika, festivalvandring, lägenhetsvandring och vaxningsvandring. UNDERBARISh! Senare träffade jag Patrik and company, där det åter blev festivalvandring och NRJ in the park, där jag och Sanna spenderade 99,9% av tiden av att prata och 0,01% åt att härma dansarna...höhöhö...det var inget för oss, fjorisar som är vackra är inget vi vill se!

Gårdagens var Joels föräldrar i stan och det blev en underbar lunch och efterrätt, jazzmusik och en köp av en ny kamera MED fösökring då jag har lyckats ta i sönder 2 kameror på 1 sommarlov, hur är det möjligt? okänd.

I måndags var det festivalen kväll med Joel, där konsert sågs, Chandra min indiska skönhet träffades och även kära lillla Truls med en misstänkt flickvän, uhlala...varför känner jag mig så uppspelt?

Suddig bild men svarta cheap monday byxor,
inte jeans,
vit skjorta Mango,
svarta lackskor..(?)
AND,
the famous skinnjacka!

Och nu dags att sova lite granna, ska upp tidigt imorgon och FLY FLY AWAY, FLY ON THE AIRPLAIN, ni måste sjunga detta med  melodin från Olsen brothers...ååhhh yes!Fick söka efter de i youtube för att jag var inte säker på vad de hette, blev lite osäker då de finns de Olssen systrarna, hmmmm... Godnatt,ska se om jag hinner skriva något smått imorgon!
PÖSS
Ni är underbara mina små änglar

1 Patrik:

skriven

jag tyckte det var skoj iafall :P hihi

Kommentera här:

Ӂrets