Bla bla bla...(1)

Har ni någonsin funderat på hur många människor som ogillar en och man har ingen anning om det? Jag är i princip van vid att bli knivhuggen i ryggen men väldigt sällan av folk jag inte känner. Tror ni det verkligen finns folk där ute som kan hata utan att känna en? Nja, låter lite för dramatisk, lite för mycket Hollywood teenagemovie. Lite patetisk. Jag kan tycka att det är slöseri med tid och energi och därför istället för att hata andra använder jag min energi till annat, såsom att shoppa och fota mig själv tills jag fyller hela minnet. 300 foto, det är många ska ni veta, här får ni en, nu återstår det 299 kvar!
image295

Lev och låt leva
Kamerafreak lever länge
Framåt ska det gå!
1 Rebecka:

skriven

totalt rätt i det du bloggar om :D.. länge sedan föresten.. hoppas allt är bra med dig..

2 Mauli:

skriven

Asså, har du inga pattar fan vad sckänkig du är. Det är inte lönt att du tar lättklädda bilder för du har inget o visa.

3 Cita:

skriven

Tack rebecka, skönt att inte vara ensam om att tycka så.

PP du har en härlig synvinkel där ;)

Och kära Mauli, tyvärr har jag inget att säga till dig.

4 Sanna:

skriven

Det är verkligen jätteskoj att läsa din blogg och att se dina blder, och jag hoppas verkligen att allt går bra för dig! puss&kram Sanna

5 Cita:

skriven

Tack Sanna, det värmer!

Kommentera här:

Ӂrets