Strepto is back

Troligen lämnade de aldrig min kropp, men åter igen ligger jag med svullna mandlar men nu även med huvudvärk, hosta och en massa annat nasty som jag föredrar att inte dela med mig. Jag försökte baka och äta men magen var inte så förtjust i min ide och det åkte ut samma väg som den kom in, mina tårar började falla och jag insåg hur sjuk ensam jag var, ingen som kunde trösta mig, ingen som kramade mig och sa att det kommer att bli väl, inte som bar mig tillbaka till sängen. Istället satt jag där, men mina tårar och vågade inte gå ifrån...sen smsade jag dig. Du frågade om jag saknade dig, jag ljög, jag behövde dig, men kunde inte säga det, jag hoppades att du skulle förstå men det är jag som lever i min fantasivärld.

Igår hade vi terminens sista laboration, sista gången jag laborerade med min grupp, min kära grupp D, jag kommer att sakna er, jag vill inte ha omväxling, jag vill ha er, vi kompletterar varandra, här får ni lite minne, lite foto från vår lyckliga tid tillsammans:
Laboration: lungfunktion, vi ska blåsa ut i de rullarna så snabbt och länge som vi bara kan, av någon konstig anledning var det hur skoj som helst och en massa skratt invigdes!

Jepp, då avslutar jag min deppiga dag med smärta i hela kroppen. Jag önskar att jag kunde säga vad jag tänkte, jag önskar att du kunde veta allt.Dock ska vi inte sluta dagens inlägg med tristhet, istället säger vi...
GRATTIS TILL MIN KÄRA DOGAN!!
Min present ikväll är en nice pic, minns du mig såhär?
Till min älsklingGrattis!! <3!
(sorry om jag klippte ut dig
ville inte skapa några besvär)
Nu avslöjade jag för mycket
Jag skyller på febern
Jag orkar inte skriva mer
Jag mår piss
Jag önskar att du kunde ta hand om mig
när jag behöver dig
nu

1 kandidat:

skriven

foto från alanya ?

2 Cita:

skriven

Nej från Malmö festivalen =)

Kommentera här:

Ӂrets