Sommarbränna(?)

image210
Förstår mig inte riktigt på svensk sommar, men efter att ha spenderat mer än hälften av alla mina sommar här förstår jag äntligen låten sommaren är kort, för att den är jäkligt kort, jag vill ha sol, värme, strand-stek-dagar, festa i shorts och linne och inte frysa, bada för att man inte tål hettan, det där är sommar, det där är jag, det där vill jag ha, det där ska jag få snart....

Jag filofiserar en massa om allt och alla, speciellt om människorna i min omgivning och avslutar alltid mina tankar med en dröm som avslöjar allt, troligen det som mitt omedvetna jag uppfattar under dagen, för att sedan vakna upp och åter igen börja om med mina otroliga, osammanhängande och troligen ganska störda tankar. Men sådann är jag, en alltför obegriplig människa, som spenderar sina dagar i stranden där jag alltid lyckas somna och bränna mig...
Från stranden---->Till jobbet

En tråkig nyhet var att när jag anlände hem insåg jag att jag saknade mina nycklar och kom på att de troligen låg någonstans i Cph så jag fick taxa hem till mutter för att hämta ett par extra nycklar och sedan tillbaka...Jag kände en otrolig sorg över mig, mina nycklar är mitt liv, hur skulle jag kunna klara mig nu, jag behövde tröst

Ikväll är det utgång med pågarna, men först ska jag nog handla lite mat och bege mig hem till mamma för att sy lite granna, jag måste bara stiga ur sängen, kom igen Cita nu stiger vi upp!
Det är de små små detaljerna som gör det
Adjö

Kommentera här:

Ӂrets