Viskar smått Hurra

Jepp, går fint,
går uppåt,
vågar jag berätta, inte än
...

Festival ikväll och party time för oss, jag får 2 dagar att roa mig på festivalen så man får ta och njuta fullt ut!! Nu ska det förfestas för att snart dra till mutter, fan, jag ville festa med er, men snart, snart...vi syns halv 10!

Okej, detta är fånigt men jag vet inte hur jag ska göra, inte för att det handlar om något särskillt viktigt såsom att stoppa hungern eller fetman i världen, det handlar inte heller om hur vi kan skapa fred i världen utan det handlar om mitt kära hår som för tillfället kan kännas lite viktigare än allt det där ego-as-hell jag funderar på att färga den ljusare,
För att jag vet att jag passar i ljusare toner, men borde jag?
Jepp
Livet ler
Solen lyser
Jag tackar och tar emot

Kommentera här:

Ӂrets