Making room for more...

Ni alla vet att jag har allvarliga shoppingsproblem och jag rensar och rensar och jag har alltid för mycket men aldrig något att bära, ja, jag hade varit en psykologs bästa patient. På det har jag säkert en massa andra bekymmer men istället för att spendera mina pengar på en människan tar jag hjälpet av kläder, skor och allt annat som kan göra mig lycklig. Eller så älskar jag att shoppa, det kan vara så enkelt. Och jag älskar att finna nya hem till mina sötnosar. Därför skänker jag dessa skorna till en av er läsare, stl 40, använda få gånger eller inga alls. Det enda ni behöver göra är att ange i kommentarsfältet vilka skor och varför och komma och hämta dem i Malmö/Lund.
 
Så, nu börjar leken!
 
Om ni gillar detta sättet att få gratis grejer skriv en kommentar så lägger jag upp fler saker!
Finders keepers!
1 Renata:

skriven

De två översta gillar jg väldigt mkt :) mitt hem är öppet om de vill ha en ny mamma.

Svar: de vill gärna ha en ny mamma! De är dina! <3
Cita

2 en glad läsare!:

skriven

Letar du efter en nya bra blogg att följa?!

http://joys.webblogg.se/ är den perfekta bloggen för dig då! Kolla in den och jag lovar att just nu kommer älska den!! Kram och ha en riktigt bra dag^^

Kommentera här:

Ӂrets