En vecka sedan

Det har passerat 7 dagar sen jag skrev ett inlägg, aj aj, så brukar det vara vid månadavslut och speciellt denna:
 
  • Skoluppgifter som ska vara inlämnad
  • Inventering ska vara färdig
  • Beställningar ska in
  • Julbeställningar ska in och beräknas hur mycket det kommer att gå åt
  • Vinterkläder ska ner från källaren (lite sent)
  • Sommarkläder ska upp (väldigt sent!)
  • En relation ska försökas hållas med fästmannen
  • Lek och mys ska katten få
  • Julpynt ska fram
  • Tavlor ska målas
  • Fönstershopping för julklapptips
Plus lite andra saker jag ej kan minnas, jag har fullt upp och att leva i nuet känns ibland fel, jag är alltid minst 1 vecka framåt pga jobbet.
 
Men klaga ska man inte göra, nu på söndag är det första advent och jag är i min pysselmånad! Mera julbilder kommer snart och mer om mig, det kommer också.
 
Tills dess får ni en bild på mys, för nu börjar julmyset!

Kommentera här:

Ӂrets