Streetstyle: Kepsen

Jag har länge letat efter den perfekta kepsen, inte för street, inte för nördig utan någonstans mitt emellan. H&M fick in två kepsar för några månader sedan sen som nu är slutsåld! Det är så typisk att det ska hända mig och min beslutångest.
 
Så nu behöver jag tips, vart kan jag hitta den perfekta kepsen? Jag behöver den innan söndag för då händer det någonting, vad som händer kommer jag att berätta snart, men tills dess får ni vänta.
 
Såhär önskar jag kepsen:
1 Patrik:

skriven

Hej Carmen, long time no see! kom att tänka på att du hade en blogg tidigare och det hade du! Hoppas att allt är bra med dig! Är så att jag har varit och kollat kepsar för inte så längesedan och har märkt att det är genom ebay man får köpa en blank keps om man inte ser en i butik inne i stan eller liknande!

Var inne på
http://www.ebay.co.uk/sch/i.html?_nkw=blank+fitted+white+cap&_sacat=0&_odkw=blank+white+cap&_osacat=0&_from=R40 och kollade så om du har ett ebay konto så är det bara att hitta en försäljare som har bra omdömmen och köpa! en försäljare som jag köpt från är

http://www.ebay.co.uk/itm/6277-Flexfit-Wooly-Combed-Twill-Fitted-Baseball-Blank-Plain-Hat-Cap-Flex-Fit-/130744890136?pt=US_Hats&var=430088267875&hash=item1e7100b318 och bör få kepsen när som! Önskar dig det bästa! MvH Patrik!

Svar: Hej Patrik! Det var verkligen evigheter sedan! Tack för tipsen, ska ta och kolla upp det. Hoppas allting är bra med dig.
Kramas!
Cita

Kommentera här:

Ӂrets