Och våren är framme!

Idag ringde Dogan mitt under min frukost och det blev snabb ombytte och ut i solen. Jag som trodde att det skulle vara lite kylig men fy vad varmt det var. Ärmarna på min skinnpaj kavlades upp och det blev kaffe take away, parkhäng och skvaller. Sedan begav vi oss till skolan och där mötte vi vår kära Samaneh i ca en kvart, men det var värt det. Hon är en riktigt pärla!

Dogan och jag fortsatte med vår promenix och kom till stan där vi fönstershoppade och med mig hem fick jag de finaste skorna. Foto kommer snart. Åhh vilka härliga skor, det var kärlek vid första ögonblicket. Sedan efter stanrunda och mycket prat försvann solen och Dogan begav sig hem och so did I.

Min vackra och kära Dogan ska nu åka till härliga Spanien och jag kan ärligt säga att jag är lite avis, men han förtjänar det och snart är det min tur.

Förresten ni såg aldrig mina köp som jag fyndade i Second Hand butiken med Cicci, hon fick med sig hem en riktigt snygg väska som jag faktisk också i hemlighet önskar mig. Här får ni en bild och en dagens (minus skorna)

  • Örhänge som jag är förälskad i
  • Armaband á la Aladdin
  • Röda pumps..kärlek
Får passa på och berätta att idag bokade jag tvättid och passade på och hämtade mina sommarskor och sommarkläder från källaren och även städade och organiserade hela källarförrådet. Känner mig superduperduktigt!

Vad har ni gjort idag?
Kände ni våren?
1 Karin:

skriven

Åh tack, Jag tycker du har riktigt skön stil och du är skitsnygg=)

Kommentera här:

Ӂrets