Kaffe*3

Dagen började inte så bra som jag hade hoppats och det ledde till en försening. Idag hade vi fyra timmars mikroskopering och eftersom jag inte kände någon som helst motivation för att titta på olika preparat efter endocervikala celler eller Döderleinbakterier så jag bestämde mig för att ta flera pauser och bland annat passa på och ringa mamma, smsa Bea och Joel samt slösa bort batteri på min alldeles för kära telefon.

Dock blev kvällen så bra! Jag träffade min älskade Peter och tog en väldig låååååång fika på Espresso House, jag fick bland annat en vanilj latte och en tomtenågontinglatte. Vi hann prata om allt som vi hade på våra kärleksfulla hjärtor. Sedan fick vi en mycket trevligt överraskning av vår kära Martin och kvällen blev bara bättre. Den enda som saknades var vår underbara Mirre! Glömde tyvärr kameran hemma men här får ni en repris bild, underbart sällskap är det som gäller med dessa himmelsrika pojkar <3 Vänner jag gärna behåller livet ut.

165889-116 +
Nu är jag trött
Godnatt kära läsare
Är småsugen på pojkvännens mat
Nja, kanske mer sugen på honom
Ett tips till mig själv:
Håll om hans tröja och dröm dig till honom

Kommentera här:

Ӂrets