Sista sommarveckan

Och så nådde hösten fram till Malmö men jag drömmer fortfarande mig bort till Bulgarien, där solen sken, klänningarna var uppskattade och kärleken befann sig brevid mig dygnet runt...
Dagarna spenderades i stranden eller i poolen och kvällarna gav mig vandringspromenader med goda middagar och underbar sällskap...

1. Hittade denna uppfinningsrika maskin på tjejtoaletten i Kastrup, den sålde bl a kondomer,tamponger och annat en tjej kan behöva, plus att den var oehört söt!
2. Underhållningsfoto av mig och Joel i väntan på flyget som skulle åka någon gång vid 6 på morgonen

1. En av mina många egobilder precis innan utgång
2. Smygfoto på älskling innan utgång

Och självklart lite sommardagfoto
1. Pool solande då vi inte orkade släppa på våra ben ner til stranden
2. Egofoto med sjal runt om huvudet för att slippa solsting eller annat liknande
3.Lek med solkräm, ibland känns det som om jag är 10 år
4. Älskling orkar inte sola mera medans jag ligger och steks samt tar ett dop lite då och då
5. Jag och min kära Spongebob handduk, så inlove!
6. Ännu mer lek med solkräm, svårt att föklara hur det kan vara så himla underhållande! Jag kanske ska bli tattuerare..hmmm...
7.Jag njuter av semestern som en fisk i vattnet, har ett stort behov av solen, värmen, stranden och självklart av min finfina bikini
8.Fokuserad som om det vore något som behövde all koncentration man någonsin kan ha hittar vi Joel och handduken som han viker

Om man åker med sin kära måste det självklart bli lite löööve bilder...
Höhö, sista bilden kör jag med värsta ego samtidigt som Joel retar mig och mina så kallade pluttwannabe läppar

Sist men inte minst så vet ni alla som känner mig att egobilder är min grej, förutom att fota dumma och onödiga grejer, så warsågo!
Behövs det förklaringar till fotorna? I stora drag kan det sammanfattas av att jag äger en kamera och älskar min solbrända hy samt kanske en anning mig själv också...höhö! Sista bilden är hemkomsten efter en oehört jobbig resa hem med turbulens och annat elak som jag hatar,issch för turbulens, wieee för sommarresor

Det där var några av mina nästan 300 foto, dock är ganska många privata då jag tror att sommar, sol och värme passar bra ihop med topless. Men nog pratat om min semester vecka, som var den skönaste jag någonsin har haft, för att nu måste vi in på dagens nyheter och det innebär hösten och dess kläder. Jag inser att samtidigt som jag små hamnar i en depression så vill jag gärna ut och titta på hösten kollektion, jag vill skaffa mig många stora sköna och stickade tröjor, jag vill äga mina CAT, jag vill ha mörka jeans, ny kappa, ny halsduk....Åh! Jag är förtvivlad, inte nu igen!
Saknat bloggen
Känner mig inte riktigt inspirerad
Måste prata ut
Gråta ut
Måste bli kramad av dig
Kom hem nu
Patetisk människa, sluta deppa och gör någonting(!)
1 renata:

skriven

häärliga bilder!!
hör av dig nån dag!
puss

2 Cita:

skriven

hehe..tack! Ska försöka höra av mig när jag har en lucka :D

Kommentera här:

Ӂrets