Unna sig lite lyx: Pedikyr

 
Häromdagen tog jag mig själv i kragen och bokade en tid för pedikyr. Jag har sagt det i över 10 år att jag vill fixa snygga sommarfötter och varje sommar passerar förbi och ingen pedikyr. Men i år så skulle det bli av, mamma behövde lite SPAtid. Jag sökte runt och frågade folk men jag var inte sugen på att sitta ner i ett köpcenter då jag inte kan slappna av när folk går förbi så jag valde en favorit i repris, Gilda skolan. Jag har besök Gilda 2 gånger i mitt liv, en gång för massage och en gång för manikyr. Massagen var gudomlig och manikyren var helt okej, obekväm stol som drog ner mitt upplevelse men nu till pedikyren fick jag sitta i deras sköna fåtöljer. Och betyg på pedikyren? Helt fantastisk! Man får vara med på att man är många i ett rum men det är man på köpcenter också. Priserna är ungefär desamma och eftersom jag inte har någon stammisställe går jag gärna till Gilda skolan och stöttar eleverna. Hur känner ni inför att gå på behandling på en skola? Berätta gärna, jag är grymt nyfiken!

Kommentera här:

Ӂrets