On Babys Body: The Ballerina Socks

 
Som många av er vet så är ballerina skor det bästa jag vet och jag hoppas att jag kan överföra min kärlek till skor till Aria. Jag har tänkt mycket på om vi ska skaffa lite skor till henne, eller skosockar, så att hon inte missformar sina fötter men så att hon slipper ha på sig strumpor och kan hålla fötterna relativ varma. Jag har sett några snygga på Zara, H&M, Lindex och på Tradera så jag tror jag kommer att satsa på ett par och se hur jag känner efter det. Dessa sockar älskar jag men snart är de för små och tydligen är de svåra att få tag på. Någon som har erfarenhet av babyskor/tofflor?
1 renatas.blogg.se:

skriven

Det kanske inte är det snyggaste men i den ålder använde vi mockasiner på iris 😊 Finns rätt fina på polarn och på name it

Svar: Uh, det ska jag kolla! <3
Cita

Kommentera här:

Ӂrets