Mammaträning avklarad

 
12 av 12 pass avklarade och idag är det andra måndagen i rad som vi inte åker till Höör för att träna. Jag har lärt mig otroligt mycket och det viktigaste av allt är att finna de små musklerna och spänna de, samt att alltid tänka på knipet. Kattis är ju gudomligt och mest av allt önskar jag att hon höll träning i Malmö så att jag hade kunnat fortsätta till hösten samt kunnat motivera mina lattemammor att sällskapa. Jag tror att om alla lattemammor jag känner följde med så hade vi absolut fyllt en klass. Inom loppet av ett år, från oktober 2015 till oktober 2016 känner jag 17 mammor som antingen redan har eller kommer att ha sin bebis, och här trodde jag att jag skulle bli ensam mamma utan någon att umgås med.
 
Och vad händer nu? Jag fortsätter träna på egen hand, tar med mig övningarna som Kattis har gett oss och hör hennes härliga röst eka i mitt huvud: Knip, böj knänan, ut med rumpan, hitta knipet...

Kommentera här:

Ӂrets