Trender

Nu kommer jag att skryta lite granna men jag har ett grymt bra öga för att spana nya trender, med andra ord, att se tendenser i samhället. Det är oftast så att jag faller för något, söker som en galning efter varan i en marknad där det är omöjligt att få tag på, då varan är ingen trend och visp, några år senare har vi trenden.
 
Ett bra exempel är mina ballerina skor, sedan 3 år tillbaka har jag inhandlat ballerina med klossklack. Jag älskar att man får upp höjden lite och att det är mer bekväm för mina fötter. Helt platta skor är ingen höjdare varken för fötterna eller ryggen. Så nu tipsar fröken Billgren om ballerina med klossklack, 3 år efter mig. Och visst är de snygga? Tänk om jag kunde unna mig ett par ballerina för lite över 1000:- kronor, det får bli min födelsedagspresent eller morsdaggåva till mig själv!
 
Ett bra tips är skobutiken Footlight, när de rear kan man finna såna här fina skor för ca 400:-, i skinn! Även på Rizzo går det att hitta, minns ni att jag tipsade om det i höstas?
 
1 Kattis:

skriven

SKITSNYGGA!

Svar: Visst är de <3 Kärlek på högsta nivå!
Cita

Kommentera här:

Ӂrets