Sista graviddagen

Tisdag den 5:e var min sista dag som gravid, solen sken och snön kom äntligen till Malmö, dagen kunde inte ha varit bättre. Jag och maken min var på promenad, vi besökte barnmorskan, myste hemma och förberedde oss för ett nytt liv med en liten bebis.
 
 
Den 6:e, klockan 00:16 kom vår lilla Aria till världen. Vi valde att åka hem direkt och vi har försvunnit i babybubblan där vi njuter av att titta på henne, hålla henn och lära känna henne. Tiden flyger iväg och idag är hon hela 5 dagar gammal. Jag har drabbats av den populära Baby Blues och vill för det mesta bara vara hemma. Men vi har det bra, så oroa er inte, det är bara hormoner som spökar och tack vare min lilla familj så går det bra.
 
Nu ska jag tillbaka till bebisbubblan.
 
Besöket hos barnmorskan, innan solen började skina, lugnet, snön, kärleken
 
Och solen kom ut och förgyllde dagen.
 
En av de sista magbildern, magen blev helt gigantisk den sista dagen!
 
Min nya kärlek, vår lilla Aria <3 
 
 
1 iza svenningsson:

skriven

Så mysigt!

Svar: Det var väldigt mysig avslut <3
Cita

Kommentera här:

Ӂrets