Mamma"ledighet"

 
Jag skrattar åt ordet, det är inte särskilt mycket ledighet utan tvärtom. Jag hinner knapp göra någonting på en dag och varje projekt tar extrem lång tid att utföra samtidigt som jag även försöker hinna med och njuta av vår tid tillsammans. Jag sörjer att hon utvecklas och växer samtidigt som jag är extrem stolt. Det är svårt det här med att ha barn och styra sina känslor, men jag älskar det. Jag njuter av dagarna vi är ensamma och ligger i soffan och sover, ammar, sover, myser, ammar, sover (repeat). Jag njuter även av dagarna vi är ute och träffar folk, fikar och pratar med andra vuxna människor. Och bloggen, tyvärr får den lida. Och bilderna, jag hinner inte lägga tid på att redigera eller ta den perfekta bilden, det blir vad det blir. Det är trots allt en spanjorskas dagbok ni läser och då blir det såhär, rå och verklighetsärligt.

Kommentera här:

Ӂrets