Aria: 7 veckor

 
Jag är grym på att hålla mitt eget huvud, okej, jag bemästrar det inte men jag kan göra det hyfsat bra. Ibland sover jag hela nätter, hela 7 timmar, ibland blir jag hungrig och väcker mamma för mat var 3:e timme. Jag var ingen kräkbarn i början, men nu vill jag gärna bli rapad och jag kräker gärna efter min frukost.
 
Jag har börjat le längre stunder, det gör mina föräldar glada, men mest av allt vill jag se bekymrad ut, för att jag undrar mycket och jag är nyfiken på vad jag ser, jag kommer att ha många frågor för mina föräldrar när jag börjar prata. Tills dess kommer jag att fortsätta att ge mig ifrån en massa ljud och fortsätta ge de mina fantastiska blickar.
1 fruborgenvik.se:

skriven

Åh va tiden går fort, hon är så himla fin =)

Svar: Tack <3 Ja, tiden springer iväg :D
Cita

Kommentera här:

Ӂrets