SØSTRENE GRENE - Opening at Emporia

 
And I haven't had time to write about the new opening of Søstrene Grene´s store at Emporia but it was really nice to be able to see the new store and fall in love with decorations. I´m thinking in grabbing those pen holders with me or maybe some new yarn to make more babystuff. But what I got with me were those amazing bambu mugs, they are perfect for Aria to drink water. And I kind of regret that I did not buy the plates aswell, but maybe I should take a new trip soon. I´m going to show what I got in the goodiebag aswell.
 
Jag förstår inte hur tiden kan flyga iväg så fort, snart är vi inne på 2017 och jag har inte hunnit skriva om öppningen av Søstrene Grenes nya butik på Emporia. Jag måste säga att jag var impad, även om de alltid kör samma stil så var det annorlunda i butiken, som om det fanns fler tilltalande varor. Jag borde ha tagit med mig pennhållarna hem, för jag äger tok för många pennor för min enstaka pennhållare. Men det jag tog med mig hem var dessa muggar av bambufibrer, helt perfekta för Aria att dricka vatten ur, med hjälp från föräldrarna självklart! Dock ångrar jag lite att jag inet tog med mig tallrikarna också, men de kanske finns kvar?
 
Och jag har inte glömt, det kommer även ett inlägg om goodiebagens innehåll, snart...

Kommentera här:

Ӂrets