Fashion Weeks

Runt om i världen pågar det Fashion Weeks, modeveckor, där olika modehus visar upp sina kommande kollektioner och det minglas bland folk. I somras var jag voluntär för Fashion Week i Köpenhamn och jag fick träffa en massa roliga människor och passade på att njuta av Köpenhamn och deras sensommarvärme. Denna gången är det kallt och jag var inte särskillt sugen på att pendla till Köpenhamn, eller Stockholm. Istället får jag minnas sommaren och titta på bilder online från modevisningarna.
 
Många av mina klasskamrater är nu uppe i Stockholm och gör sin praktik, då får man se en massa bilder på instagram på alla visningar de går på. Grymt roligt! Ibland önskar jag att jag var där nu och gjorde min praktik. Men mest av allt önskar jag att få åka till London och hälsa på min kära Claudis! Som vanligt när man är ledig blir man sjuk och helgerna jag skulle ha åkt var jag hemma sjuk, men nu ska jag bli frisk och boka en resa över till London!
 

Kommentera här:

Ӂrets