En liten vila från Julen

Julen passerar förbi lika snabb varje år och den blir lika intensiv också. I år firade vi den 23:e hos svärföräldrarna, den 24:e hos svärmorföräldrar, den 25:e hos min familj och den 26:e gick Erik tillbaka till arbetet medans jag tog det lugnt och återhämtade mig från julens firande. Det krävde två dagars vila för att känna mig fräsch och återhämtad, medans min kära make har fått arbeta bägge dagarna.
 
Dock är jag inte trött på julen, jag vill ha fler lussekatter, glögg, pepparkakor och julglitter! Så idag funderar jag på att sätta igång en deg med lussebullar, men det blir inga klassiska utan mer bullar, som kanelbullar fast med saffran! Det tror jag blir bra! St. Jakobs Stenungsbageri har såna bullar och de var magiska! Mums! Så nu är det dags för mig att provbaka de!
 
Återkommer med recensioner!

Kommentera här:

Ӂrets