En fullspäckad dag

Visa dagar kan jag sitta hemma och läsa, brygga lite kaffe, se en serie eller två, plocka lätt undan och bara ta det lugnt, medans andra dagar består av knapp 5 minuters vila och spring fram och tillbaka. Det här med att balansera sina dagar fungerar inte alltid i min vardag. Igår var det en sådan dag, en fullspäckad dag med start i skolan, för att sedan komma hem, piffa upp sig, följa med en vän på visning av lägenhet, komma hem, byta om, springa till konsert, arbeta med min C-uppsats, njuta av ett glas vin och inse att jag dricker på tom mage, beställa en hamburgare och promenera hem. Det var dagen igår...och jag älskade det. Idag blir det plugg hemma och förhoppningsvis kan balkongen njutas av, om solen bestämmer sig för att stanna...
 
 
 
1 Sanna:

skriven

Snygga kläder! Sötaste Nekosan, han vill också vara med på bild ;)

Kommentera här:

Ӂrets