Bröllopsinbjudan!

Nu är de äntligen färdiga, våra 62st gäster har fått sin inbjudan eller borde få det snart. Vi bestämde oss för enkla kort, handskrivna, utan en massa krumelurer.  Jag vet att det hade blivit snyggare med datorskrivna, dubbla kort med eventuellt sidenband, bla bla bla... Dock var det inte vi, eller jag. Eftersom vi önskar oss en simpel mysig bröllop var det självklart att inbjudan skulle bli enkla.
 
Och mitt bästa tips för er som har en massa kort hemma som ni inte vet vad ni ska göra med dem:
Använd korten som bokmärke, ha en i varje bok du äger så slipper du leta efter det enda bokmärket du äger/vika bladet på sidan. Det har jag börjat med hemma och varje gång jag ska läsa om en bok blir jag lycklig av att finna kortet jag hade glömt bort att jag hade.

Kommentera här:

Ӂrets