Ögonfransförlängning

Nu inför bröllopet börjar man tänka på mycket, träning, hårförlängnig, skor osv. På sistonde har jag haft en begäran att skaffa lösögonfransar och just ögonfransförlängnign är bäst för mig. Jag har kikat runt och funnit lite ställen som fixar det i Malmö, dessa tre är favoriterna:
 
La Fransar: nytt set mellan 950-600:-
Nail Deluxe: nytt set 1200:- men det finns en öppningerbjudande för 600:-
Salong Nobel Way 23: nytt set 950:-  med det finns även ett erbjudande för 495:-
 
Erbjudanden hjälper inte mig just nu då bröllopet är till sommaren men kanske ni läsare är intresserade av det.
 
Har ni hört något bra/dåligt om dessa ställen. Alla tips tas emot. Och för er som vill göra mig extra glad kan jag rekommendera ett presentkort till min födelsedag, tidig bröllopsgåva, eller annat ni vill fira mig. Drömma kan man väl alltid göra.
 
1 Renata:

skriven

Så roligt med bröllop!! Vi måste ses och jag vill höra om allt :)

Kommentera här:

Ӂrets