Solsken och kärlek

Jag älskar vår nya lägenhet! Jag växte upp i el stort lägenhet, en sexa, i norra Spanien. Lägenheten var på 13:e våningen och vi hade utsikt över stora delar av staden. Det var magisk. Sen dess har jag alltid älskat att bo högst up, där ingen kan blockera din utsyn, där solen kan finna dig, där kärleken finns. Och nu bor jag åter igen högst upp och det är kärlek ska ni veta. Just nu sitter jag mätt och belåten på balkongen och njuter av dagens härliga +15 grader. Kan livet bli bättre?
1 william:

skriven

snygg header:D



Och säg gärna vad du tycker om sminkningen & bilderna på "The Evil Queen's Make - Up" :D

2 Beita:

skriven

Å underbart men det bästa av allt var att slänga pappersbitar som man hade satt fyr på med förstoringsglaset via fönstret :P

Kommentera här:

Ӂrets