En bortglömd blogg

Jag har insett att denna bloggen har varit död eller allmän tråkig på sistonde, jag inser det nu när jag läser fick en kommentar från min kära Renata, som ska bli mamma, och hennes söta syster, som även väntar barn. Jag älskar att ni är så aktiva, jag har suttit och läst igenom alla inlägg och det känns som om jag är med i ert liv, å andra det är väl poängen med en blogg, att få chansen att lära känna andras vardag trots att vi sällan träffas.

Jag ska försöka bli duktigare, jag ska komma över min tanke att min vardag är för stressig, för just nu är jag friare än någonsin. Ny vardag:

  • Jobb
  • Skola
  • Träning
  • Mys
  • Blogga
  • Juste, agera som kattmamma

image description

Är det någon har lyckats få igång sin blogg app? Jag har testat med allt men den vägrar publicera mina inlägg, ack, säkert jag som är teknikkorkad...

1 Renata:

skriven

Vad kul att du kommer igång igen!! :D



Alltså, den appen är konstig! Men det verkar som alla håller på att klaga,så de åtgärdar det säkert snart

2 Brassemamma:

skriven

Men oj så glad jag blev nu när insåg att det var du som hade hittat till mig och syster!!! Jag kände först inte igen dig på headern. :-) Nu vet jag vad jag ska sitta och läsa hela helgen! ;-)



Hoppas allt är bra!



Du har inte bloglovin så man kan följa dig där?



Massa kramar!!!

3 Don:

skriven

Katter är ju smarta kan inte din kan göra din läxa??

Kommentera här:

Ӂrets