En Kopp Kärlek?

På den senaste tiden har jag i prinicp bott på jobbet.
Detta leder till min sömnbrist, stressblod och humörsvängningar.
Jag har jobbat flera timmar i sträck, fått stanna över länge efter mitt arbetsslut, fått komma till jobbet på mina lediga dagar, halkat på jobbet, slagit in huvudet, jobbat när jag gick på penicillin. jobbat med alla sorters smärtor och nu kan jag bara längta till mina lediga dagar, en ledig helg.
Dock en positiv sak med jobbet är att jag har bekantat med mycket med alla arbetsuppgifter och speciellt med kaffemaskinen. Efter att ha spenderat flera timmar vid den ser La Marzocco bokstäverna ut som Marc Jacobs, är detta ett tecken eller besatthet?
Just nu kan jag säga med gott samvete att jag har flera bra kaffedagar och jag serverar fantastisk kaffe fylld med kärlek!
























1 erik:

skriven

jag fattar inte hur du gjorde hjärtan i koppen, imonerande !

2 Carmen:

skriven

Only the Master knows!

Hehe..nej, det är mindre hjärnaktivitet och mycket kärlek i kroppen, som du gett mig..

Kommentera här:

Ӂrets