Dags att..

..SKOLBLOGGA!!! Yes, mina kära läsare, i tisdags startade jag min laborationsmaraton, där jag och resten av mina klasskamrater skall laborera i två veckor 9-17 nonstop, förutom på helgerna, då är det ju jobb som gäller. Sedan är det en mix av föreläsningar och andra laborationer som skall drabba mig fram till jul, faktisk fram till den 22:a december. Men inte har jag så mycket att klaga över, laborationerna är underhållande, min grupp är en trevlig grupp, och jag trivs. Det enda jag saknar är tid med min pojkvän då jag spenderar nästan hela dagen i skolan, pluggar när jag väl kommer hem och går gärna och lägger mig tidigt.

Dock fick jag en romantisk och underbar lunch igår, då Joel kom till min skoal med färdiglagat lunch, åhhh...det gav mig ett leende på läpparna under hela dagen. Han är mitt hjärta <3

Men nu måste jag gå, dags att starta lektionen igen, vi hörs nog snart, och ikväll få det nog bli en dagnes och gårdagens outfit,

Kommentera här:

Ӂrets