Klädd i svart

Ingen dagens outfit, men beskrivning av mina svarta jeans, svarta sneakers, svart t-shirt och svart tröja toppad med svart jacka dekorerad med grå halsduk, yes gott folk, dagens var inget vidare, speciellt när jag snoozade en hel timme imorse. Vanligtvis brukar jag ligga kvar i sängen och drömma vad jag ska ha på mig, vet att det låter konstigt men det hjälper, dock idag ville jag bara sova. När jag väl bestämde mig för att stiga upp var det hundra och en saker som jag var tvungen att göra innan arbetet så jag stressade förbi hemmet och tog ett säkert val, dock trist och otroligt ocharmig, dock har jag roligare bilder att visa er:

Tisdagens *inga kommentarer*

Mina kära läsare jag har ju glömt bort att uppdatera er, men här få ni en snabbis:
I söndags jobbades det tre timmar och eftersom jag började 15:00 så unnade jag mig en lite piff på outfit och vågade mig på mina klackar, men sedan mystes det bara hemma med halv öppen tröja och jeans.

I måndags var jag ledig och då blev det träning med Bea, som alltid känns lika skönt, och sedan middag lagad av äsklingen min, yes, han var också ledig och äntligen fick jag riktigt mat i mig. Är så trött på snabbmat och bakelser, de gör mig fet ju!! Okej, fet och fet, det är fördelen med mig, jag kan bara bli så fet som jag är just nu och enligt omvärlden är jag normalvikt/undervikt men enligt min vanliga jag är jag smällfet. Men vad hade jag förväntat mig om jag stoppar i mig minst 10 sötsaker om dagen.

Och kära tisdagen jobbades det från 6-14 för att sedan umgås med joels kära familj i IKEA, en underbar dag där det snöade iack och solen dök fram yeis!

Det var nog allt för mig idag, ska nog börja fixa min kropp till sin vanliga natur, svårt? Aaa, verkligen, speciellt när man är van vid de sockerbomberna som jag är. Önska mig lycka till <3
Då börjar man igen
1 Jonna:

skriven

Sovgott:)

2 Sweet 16´s blogg:

skriven

hehe kanske rätt :D har du hört om bloggflytten imorgon? de gör att vi inte kommer kunna blogga på hela dagen :(

3 Anonym:

skriven

sv: hmm, du kommenterade om de gula kilklackarna från skopunkten va? :)
Tyvärr är det inga nya, utan de var från sommaren 07 :)

Kommentera här:

Ӂrets