Hatt on me..

..blir en lantig stil av mig, men ack vad jag älskar det!

Igår gick jag och älsklingen till marknanden som nu finns i stan och fyndade lite grejer. Jag hittade hatten jag alltid har letat efter. I flera år har jag letat efter den perfekta hatten för att halvgömma mig från solen och igår hittade jag den! Joel hade lite svårt för att anpassa sig för min nya look, men efter att vi hade stått och köat i minst en halv timme efter churros var han ganska van vid mig och min kära hatt.

I marknaden åt vi paella, hamburgare och churros! Sedan köpte vi hem fuet, skinka, ost och en massa liknanden som vi slutligen njöt av hemma. Åhh, så så gott och både Joel och jag var megaglada över dagens inköp.

Och nu Gårdagens outfit i snabb format på väg till jobb


Ps.
FELICIDADES ESPAÑA!

Kommentera här:

Ӂrets