Sol skapar lycka =)

Efter en dröm som jag gärna uppskattar öppnar jag mina ögon och det är ljust i lägenheten, nästan för ljust, jag hoppar upp och öppnar gardinerna, yes, det var som jag hade misstänkt, solen skinner, jag stiger hastig upp och öppnar fönstret, luften har en speciell doft av värme, det känns som en sommardag när jag är inomhus. Jag tittar ut och människor vandrar runt i sina vinterjackor, barnen leker och allting ser så lycklig och vacker ut. Jag har fått tillbaka min styrka, dock blir jag småledsen på tanken att jag vet att det inte kommer att vara länge men snabb putar jag iväg tanken och njuter av min underbara dag. Och nu ska jag använda mina krafter till att göra allt det som jag innan inte har orkat göra. Hoppas ni är lika lyckliga!
image338
Kärlek för sol och värme
En nödvändig dos
Min drog
Mitt liv
Min styrka

Kommentera här:

Ӂrets