Morgonpyssel

Jag vet att jag har en massa att göra idag och därför lyckades jag gå upp redan klockan 9 utan någon hjälp från väckarklockan. Dock kunde jag inte motstå att läsa lite bloggar och det var så jag hittade en annan tävling, så här kör vi igen:

- Majda har en tävling i sin blogg där man kan vinna ett par läckra pumps eller en lyxig velourdress. Tävla du med!Allt du behöver göra står här! -

Så kära läsare, försök ni också om ni är sugna på en av de läckra vinsterna. Sedan får vi se vem som vinner hem priset. Om ni undrar hur jag hittar andras bloggar så är svaret lite underlig, för att jag har ingen anning, det är så att man hittar en blogg och sedan leder den till en annan o s v. Ganska underhållande men nu ska jag fortsätta med mitt bloggläsande...
Försök alltid göra ditt bästa
Försök att le varje dag
Försök en gång till

Kommentera här:

Ӂrets