En hungrig variant av mig

Har åter igen tagit upp min kära los40.com och jag försvinner i min fantasivärld oftare än innan. det är en underbar känsla som fyller hela min kropp med glädje när min kära är borta, när jobbet sviker, när telefon inte ringer. I alla fall, om ni undrar vad som sker i mitt liv så kan jag berätta att jag kommer att vara inaktiv från bloggen ett tag, jag måste fixa lite saker i mitt liv och nu är tiden för det. Tiden är inne för ändringar, tiden är min. Dagens stora fråga är dagens klädsel, alltid lika svårt, det känns som om min garderob är gjord för en sommarvariant av mig och jag har många gånger funderat på att flytta till en varmare klimat, där min garderob är glad och används flitig. Men nog om det nu, nu ska det jobbas.

Förresten är jag grym nyfiken på vilka mina läsare är, så om ni inte skäms alldeles för mycket är ni välkomna att lägga ett litet kommentar och berätta vilka ni är, besöksrutan visar att ni är mer än 50 styckna så kom fram och avslöja er själva, jag är nyfiken!

Här får ni en dagens bild, för att jag vet, likaså som ni att en bild på bloggen gör den så sjukt mycket roligare!
image358

En hungring variant av mig
Hungrig efter livet
Hungrig efter mer
Hungrig efter att nå mina mål
Lär aldrig vara mätt
Alltid hungrig efter mer
1 renata:

skriven

jaaaaaag!! :)

Kommentera här:

Ӂrets