Sniglar och DAGENS

Fortfarande ingen kabel till min digitala så ni får vänta vidare på bilderna. Dock på tanken på att sommaren har kommit till Malmö så är det inte många av er som sitter och läser bloggen men jag kan berätta för er att idag fick jag årets första skoskav och jag kom på varför jag alltid hade plåster med mig innan, Och idag när jag behövde de som mest hade jag glömt de hemma. Så det blev bussen hem, jag är ingen stark flicka som tål skoskav och för att tåla smärtan fick musiken i min mp3 spelas i alldeles för hög volym, då kändes det som om jag var någonannanstans,utan smärta.
 Igår var jag dock smartare och gick i mina nya röda converse! Yes kära läsare, de är mina nu och de är inköpta i España. Men nu måste jag rusa till träningen, dags att röra på sig mer. Nu när jag tänker på det så fick jag min lilla träning igår med min kära Joel då vi gick en väldig lång promenad, fikade på stranden och åt sniglar! Yummi för mig, allt jag kunde tjata om var mina sniglar och till slut fick jag de. Kände mig som en liten unge som tjatar om att få sitt godis, men vad ska man göra, är man sugen så är man!
Sniglar
Jösses alltid sen
Alltid ute i sista minuten
Måste gå, adjö

Kommentera här:

Ӂrets