Packar i full fart

för att kl 7 ska vi ta bussen till flygplatsen för att åka tilll Alicante och humöret är på topp. Älsklingen packar och jag bloggar. Jag har i för sig redan designat vad jag ska ha på mig och då är det bara att packa in allt...höhö! Så miina kära läsare, nu åker jag till värmen, men ni ska inte vara så avundsjuka, vädret här är ju inte så tokig heller.

Förresten idag använde jag min presentkort hos Larsson&Lange och det blev mycket, shampoo, balsam och stylinggrej för mitt löshår,yes jag har långt hår, pensel för ögonskugga, rouge och styling för mina lockar. Shopping är glädje, shopping får mig på gott humör, shopping botar min depression!

Foto av dagarna som har gått, visst har jag det:
Jag med långt hår! Ofixat efter jobbet..
Min Larsson&Lange goodi bag!
image408
Gott folk, det är VÅR!  Dagens
Nu har jag avslöjat
Nu ber jag er
att skicka kärlek
och jag hämtar sol åt er
Vi kanske hörs imorgon
Laptopen ska klart med!

Kommentera här:

Ӂrets