Blåbärspannkakor

Två underbara dagar tillsammans med älsklingen är uppskattade. Då jag endast får träffa honom på nätterna eller när han är fri så försöker jag se till att kunna få vara med honom så mycket som möjligt.

Jag har insett att han säger inte mycket, någonsin, inte ens under press, men hans handlingar säger och betyder mycket mer för mig. I hans sällskap känner jag mig älskad och visst även om jag då och då önskar att han sa några vackra ord till mig så föredrar jag hans handlingar. Såsom igår när jag vaknade till nylagade blåbärspannkakor eller i förrgår när vi hade en hemma kväll med sushi, godis och film.

En annan viktigt sak är att jag säger inte så mycket själv, jag mumlar det mest när han ligger och sover eller så bloggar jag det istället, ibland i ett påhittat språk som ingen annan förutom jag förstår. Jag har insett att mina drömmar spelar en viktig del i hur min dag blir och därför varje gång de skrämmer eller får mig att må dåligt behöver jag endast öppna mina ögon. Då ser jag dig ligga vid min sida och smått, utan att väcka dig börjar jag krama om dig och jag känner hur jag snabb blir tröstad av din närvaro. Tack.

image256

Jag försöker
Jag mumlar
Jag är feg
Men jag tror att du vet


1 nazia:

skriven

que bonito..tambien quiziera estar con mi amor (de verano) a mi lado! =(.

2 nazia:

skriven

que bonito..tambien quiziera estar con mi amor (de verano) a mi lado! =(.

3 Cita:

skriven

awww...cari! pero tu vives en un pais con verano todo el año, mira si me gustaria a mi estar alli! Que envidia me da!besekes guapetona

Kommentera här:

Ӂrets